26 Haziran 2014 Perşembe

dünyanın en iyi "en yakın arkadaşı" olmak

O kadar güzel bir yazı ki,biraz kendimi buldum. Paylaşmazsam ayıp olurdu...

"Hayatım boyunca sahip olmayı en çok istediğim şey, bir arkadaştı... En yakın arkadaşım sıfatını hak eden gerçek bir arkadaş. Hep benim mesaj attığım ya da buluşmak istediğim biri değil. Onunda özleyip düşündüğü,mesaj attığı,gerçek bir arkadaş...

Mesela ben ilerde gerçekten bir "en yakın arkadaşım" olursa dünyanın en iyi "en yakın arkadaşı" olmayı planlıyorum. Ciddi ciddi. Nasıl?

Canım sıkıldı dediğinde benim de diyip hadi değişik bir şeyler yapalım dediğinde bahane bulan biri değil,gerçek bir arkadaş... En iyi zamanında yanında olduğu gibi en kötü zamanında da yanında olan bir arkadaş...
Yarın şuraya gidiyor musun değil yarın şuraya gidiyor muyuz sorusunu bilen bir arkadaş..
Benim en yakın arkadaşım sensin dediğinde gülümseyen değil, benimde sensin cevabını verebilen bir arkadaş...

Bilmiyorum.Sanırım bir en yakın arkadaşım olsaydı,ona hasta olduğuna çorba yapmayı da sıkıldığında yanına gitmeyide, canı bir şey çektiğinde alıp götürmeyide bilirdim. Ama ne yazık ki hiç gerçek bir en yakın arkadaşım olmadı yada ben kazanamadım.

Biri vardı hep o benim en yakın arkadaşımdı ben onun değil."


                          *Bu söze bayılıyorum, gerçek dostlukları olan insanlar çok şanslı. Kıymet bilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder