12 Mayıs 2013 Pazar

''Merhaba ben Bridgit Mendler. Bende Disney Channel'dayım.''

Selam millet!
Bridgit, Türkiye'de çok tanınan bir ünlü değil. O yüzden,sizin az da olsa Bridgit'i tanımanızı istiyorum. Kimbilir, belki bu yazıdan sonra bir Mendie daha eklenir listeye :)
Bende, bu yazıyı yazmadan önce bildiğim bilgilerin doğru olması için araştırdım. Ve bayağı şey öğrendim...:)

Öncelikle,Bridgit (tam adıyla Bridgit Claire Mendler) 18 Aralık 1992'de Washington'da doğdu. 8 yaşına kadar orada yaşadı.


Ailesiyle birlikte San Francisko,California'ya taşındıktan sonra oyunculukla tanışma şansı elde etti.13 yaşında,bir oyunculuk şirketiyle görüştü ve ilk işini yapmış oldu. Evet, bu iş ''General Hospital'' :)



Ama en iyi bilinen rolü, Good Luck Charlie'deki Teddy Duncan rolüdür. :)





En iyi bilinen filmide, Lemonade Mouth'daki Olivia rolüdür. :)





Bunun dışında, oyunculuk hayatında, Waverly Büyücüleri,Jonas gibi disney dizilerinde konuk oyuncu olarak oynamıştır.

(Ayrıca, Demi Lovato'nun canlandırdığı Sonny rolünede başvurmuştur. Ama Demi seçilmiştir.)





Müzik hayatı ise,2012 için Hollywood Kayıtları şirketi ile anlaşmasıyla başlamıştır.
Yeni albümünün adı, ilk albümü olduğundan dolayı ''Hello My Name Is''dir.


Ve ilk klibini 10 Ağustos 2012'de 'Ready or Not'' adlı şarkıya çekmiştir.(klibi burdan izleyebilirsiniz)
İkinci klibi 12 Nisan 2013'de ''Hurricane'' adlı şarkıya çekmiştir. (klip için tık)



Bunun dışında bilinmeyen minik detaylar:

*Yoldan yürürken, onu tanıyan kişilerin ''her dimples'' diye fısıldaması hoşuna gidiyormuş :) 

*Boyu;1.68 
 Kilosu;56'dır. 

 (kilo vermek istiyormuş ama her defasında diyetten vazgeçiyormuş.Biz seni böylede seviyoruz Bridgit!)

*Bridge takma ismidir.

*GLC 4. sezonu Amerika'da yayınlanmaktadır,ama malesef henüz Türkiye'de gösterime girmemiştir.
Buda, 4. sezondan bir resim..Aramıza hoşgeldin Toby:)



Sormak istediğiniz soruları,öğrenmek istediğiniz bilgileri yorum olarak belirtirseniz,yazıyı güncelleyip yazabilirim,sevgili Mendie'ler:)
Umarım,hoşunuza gitmiştir. :)


18 yorum:

  1. Canım Bridgit i tanıtmaya çalışman çok güzel umarım işe yarar.Arkanda destekçiyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum

      Sil
    2. aynen öyle,amaçta o zaten..hahaha çoook teşekkür ederiim destekçim! :D

      Sil
    3. Herr Zaman Arkandayız Eğer Amerikadan Atılırsan burda Türkiyede Ayaklanma Bire Çıkartırız Protestolar bile düzenleriz her zaman arkandayız Sevgilerle

      Sil
  2. Geç de olsa bir şey değil! :D

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel..Resimlere bayıldım..Ama bence biraz daha detaylı şeyler yazsana,mesela bilinmeyen bilgiler falan.. Ama yinede bayıdlım süpersin :))))

    YanıtlaSil
  4. yorumun icin cok ama cook tesekkurler oncelikle:) amacim brid ile ilgili hicbir bilgisi olmayan arkadaslarin onu tanimasi oldugu icin cokda detaya girmedim,kisa oldu bu yuzden:) yoksa mendies olarak herkes bu bilgileri biliyor:)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Disney channeli 2011 den beri izliyorum o zamanlar bridgit mendeleri tanımıyordum iyi şanslar charliyi gördüm bridgit mendleri çok sevmiştim aşık olmuştum yani dizi bitince onu araştırmıştım hep herşeyini falan facebookunu aramışımdır hesabını ama kuzenimden öğrenmiştim ünlüler gizliyomuş falan bilginiz varsa yoruma yazın lütfen sayfasını takip ettim gerçek sayfasını mesajlar attım cevap vermedi vermez zaten :D :D :D o günden bu güne çok seviyorum ağustostada amerikaya gidiyorum ailemle onu arıycam orda nerelerde durduğunu bilen varmı los angeleste bilen yoruma yazsın fotoğraf falan çektircem onla atma imkiğanım varsa siteye atıcam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bridgit turnede olduğu için Amerika da değil

      Sil
  7. kendindende bahsetsene

    YanıtlaSil
  8. canım birtane şarkısı vardı bu reklam aralarında verıyordu ama adını hatırlayamıyorum yardımcı olursan sevınırım

    YanıtlaSil
  9. bridgitin gerçek adı ne?

    şuan nerde oturuyor

    YanıtlaSil
  10. Bayıldım yazı çok güzeldi ama ben bunların hepsini biliyordum alın size bir bilgi daha bridgit dizisi glc de sevgilisi olan kişiyle gerçek hayattada sevgili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için. Ama daha önceden de söylediğim gibi, bu yazı HİÇ tanımayanlar için yazıldı. Yoksa bu bilgilerin hepsini (ve daha fazlasını) Mendie'ler olarak biliyoruz. :)

      Sil
  11. seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum bridgit ten rengin boyun sesin mükemmel sen benim meleğimsin canım benim seni çoooooooooook seviyorum

    YanıtlaSil