18 Mayıs 2013 Cumartesi

hadi bu anı durduralım

Hani bir şeyi söylersin,hep söylersin. Sonra bir gün gelir o sözün anlamını dibine kadar anlayıverirsiniz.Ve şaşarsın kendine,ben bunu söyleyip duruyordum ama gerçek anlamını şimdi kavrayabildim diye.
İşte şuan tamda böyleyim.
Hayat ilginç diyoruz ya hep..
Her yerde söylüyoruz falan..
Gerçekten öyle.
Beni her gün şaşırtacak kadar ilginç.

Düşünüyorum mesela,bundan 6-7 yıl önce şuan yaşadığım şey olsaydı,sevinçten uçardım belki. Ne belkisi,tamamen öyle olurdu. Hatta günlerce,haftalarca mutlu olurdum buna..

Şimdi mi? Şimdi sadece, yaşadım.Mutlu oldum,çok mutlu oldum,gülümsedim. Ve bitti. Tek söylediğim,''keşke anı durdurabilsem'' oldu.
O kadar.

O yüzden diyorum ya, kim bilir bugün kendimi olması için öldürdüğüm şeyler 5-6 yıl sonra ne kadar anlamsız (yada anlamsız demeyelim de yetersiz diyelim) yetersiz,gelecek. Şimdi olduğu gibi.

Düşündükçe tuhaf geliyor çünkü,düşündükçe daha çok karışıyor kafam.

Hayatta bir şey nasıl bu kadar hızlı değişebilir,nasıl olabilir?

Eskiden seni mutlu eden şeyler gün geliyor,en iplemediğin olay oluyor yani.

Öyle..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder