21 Şubat 2013 Perşembe

saçma şeyleri seviyorum

Anlaşılmaya çalışmaktan bıktım.Saçmalamak istiyorum.Saçma şeyleri seviyorum.Kendimi çok saçma buluyorum.Nefret ettiğim bir şehirde yaşıyorum.Başka insanların yanında susuyorum ne kadar saçma biri olduğumu anlamasınlar diye..
Anlamsız kelimeler yazmak istiyorum. Yada birbirinden alakasız cümleleri bir araya getirmek istiyorum:Küçükken en sevdiğim şey patates kızartmasıydı hiç büyümediğim için halen en sevdiğim şey patates kızartması. Zürafaların ses telleri yoktur. Hayvan belgeselleri izlerken çok şey öğreniyorsun. İşte.. alakasız şeyler yazmayı seviyorum.Bir konuşmanın içinde alakasız bir şey söylediğimde bu kız neyin kafasını yaşıyor bakışlarına o kadar alıştım ki. Artık sırf bu bakışlar için alakasız cümleler kurar oldum.

Ben yanlış zamanda doğmuşum,yanlış yerde doğmuşum.Benim hayatım bu olmamalıydı,burada olmamalıydım.Büyük bir yanlışlık var..


3 yorum:

  1. Saçmalamak insanı rahatlatıyor genelde ve beni de. Saçmalamak seni iyi hissettiriyorsa sen rahatına bakmalısın bence. :) Saçmalamak iyidir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim gibi dusunen biri olduguna sevindim:) hayat sacma zaten..

      Sil
    2. evet. buna bende sevindim ve yine evet. hayat saçma zaten.. :)

      Sil