21 Şubat 2013 Perşembe

#NP:Yalnızlığım

Yeni tanıştık belki de,ama kim bilir belki de hep vardın..
Eşlik ediyordun sessiz ve sinsice, belki de..
Şimdi şimdi anlıyorum, kurnazca ayırdın beni belki de..
Lime lime savurdun sevdiklerimi  belki de..
Yalnızlığım..
Yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin..
Yalnızlığım..
Kanımsın,canımsın,sen benim çaresizliğimsin..

Yalnızlığım..
Bugünüm,yarınım,sen benim hüzünlerimsin..
Yalnızlığım..
Tek bilebildiğim sen benim vazgeçilmezimsin..
Senin olmamı istedin,ama belki de bir aşık gibi..
İnatla bunca zaman kendine sakladın..belki de..
Bir tohum gibi serpil,filizlendin ben oldun belki de..
Yatağımı bile paylaşabilmek için,benimle..

Toksin damlası hücrelerimde dostluk kuran her içki..
Hatır sormaz,sadece zarar verir yaşama..sen gibi..
Bavul toplayan ellerinde,yırtılır tabusu olmayan kalbim..
Eğer bir kapıysa,bugün kilitlidir dudaklarım..
Kalbim boş sefer yapar..
Bir mektup bırakır ardından..
Yalnızlık yakın dostum...
Biraz depresif ve melankolik
Kim okur ki, kim bilir?
Yalnızlık bana özel..
Elbet birgün beni de terk eder...


now playing..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder