30 Eylül 2012 Pazar

Esir Şehrin Gözyaşları 1. Bölüm!

Herkese merhaba!

Bu yazıdada, Cuma akşamı,Fox'ta yayınlanan ve daha önceden size bahsettiğim 'Esir Şehrin Gözyaşları'nın ilk bölümü hakkındaki düşüncelerimi anlatacağım.
İlk olarak hemen söyleyeyim, beklediğimin çok çok çok üstünde bir oyunculuk ve emek gördüm!
Gerçekten izlediğimde,gözlerimi ayıramadım televizyondan.

Bilmem, okurlar mı, görürler mi ama ben buradan tebrik etmek,dizideki oyunculuklarının devamını dilemek istiyorum :)

Benim gözüm tabiki ilk olarak, Figen'de yani Yasemin'deydi..
Rolünü öyle çok sevdimki.. :)

Bıcır bıcırlıgıyla, bambaska bir renk katmış oldugunu dusunuyorum:) 

Tabii, sadece Yasemin değil, daha bir çok oyuncu, gerçekten müthişti!

İlk aklıma gelenlerden,
Yiğit Özşener...
Nasıl bir oyunculuktur,nasıl bir oynadıgını hissetmedir,şaşırtıcı..:)
Özellikle 'annesi' ile ilgili olan bölümleride,ayrı sevdim.
Sedef Avcı...
Ağlama sahnelerini öyle güzel oynuyor ki...Ama tabii gülmekte bir baska yakısıyor ona,orası ayrı... :)
Onun dışında,rolü ona gercekten yakışmış, deyim yerindeyse 'cuk' diye oturmus,üstüne:)


Sonra; Nuh ve geniş ailesi...

Oğullarından beni en çok etkileyen, hiç kuşkusuz 'orhan' yani, Nail Kırmızıgül oldu.Diziye bambaska bir hava vermiş..

Mehmet ile İbrahim...Görüntülerinin aksineler ikiside.

Mehmet'in avukat,düzgün ve iyi biri gibi dururken,öyle olmadıgını görüyorsunuz.
İbrahim'inde, sevilmeyen,itici biri oldugunu zannederken, öyle olmadıgını anlıyorsunuz..

(ibrahim ve orhan arabada konusurken, ibrahim, onu hiç kimsenin sevmediğinden, yakınmasını böyle yorumluyorum..)

bizi bayagı heyecanlı gunler beklıyor,bence:) İnanın, izleyince çok seveceksiniz,ben çok sevdim...:)

İlginç bir aile,ilginç yaşamlar, ilginç roller..

kısaca bu dizi beklediğimdende İLGİNÇ oldu:)
Öyle güzeldiki, tam film tadında,dilerim hep böyle nice sezonlar,nice bölümler görürüz:)

ESİR ŞEHRİN GÖZYAŞLARI'nda emeği gecen herkesin yolu açık olsun, başarıları daim olsun:)

izlemeyenler, burdan izlemeli bence 1. bölümü, diğer bölümlerde her Cuma,20:15'te Fox Ekranlarında, kaçmazzz:)


Buda diziden bir resim.. Figen Hanım:)

2 yorum: