14 Eylül 2012 Cuma

Esir Şehrin Gözyaşları

Yeni bir dizi başlayacak: Esir Şehrin Gözyaşları
Ben çok umutluyum, çünkü dizi oyuncuları olsun yönetmen olsun, tecrübeli ve yetenekli insanlar.
Kısaca size diziden bahsedeyim..

Güçlü, acımasız,hırslı bir mafya ailesi..
Ve var olma savaşı veren, aşkları uğruna engellerle amansız mücadeleye girişen; Ferhat ile Şirin...

Koliba film/ Ata Türkoğlu'nun yapımcılığını üstlendiği, Çağatay Tosun'un yönettiği dizide, şu isimler başrolleri paylaşıyor;

Yiğt Özşener (Ferhat) ,
Sedef Avcı (Şirin) ,
Fırat Doğruloğlu (Mehmet) ,
Nail Kırmızıgül (Orhan) ,
Ruhi Sarı (İbrahim) ,
Zeyno Üstünışık (Canan)

...

Ve benim bu diziyi öğrenmemi sağlayan, yıllardır sevdiğim bir isim; Yasemin Yürük'de karşımıza Figen olarak çıkacak.

Dediğim gibi varmış değil mi, oyuncu kadrosu? :)

Ben merakla bekliyorum, 28 Eylül Cuma Fox ekranlarından gözlerimi ayıramayacağım,gibi gözüküyor, özellikle fragmanlara baktığımızda..:) ( http://t.co/XaUXrRZv )

Ben tümmm, ekibe iyi çalışmalar dileyip, bırakıyorum yazımı, ilerleyen zamanlardada, bölüm hakkında da konuşuruz. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder