26 Ağustos 2014 Salı

farewell :)

Merhaba! Bu yılın son yazısını yazıyorum.
Evet,bu sene zorlu geçecek...
Ama sonu güzel olacak.
Olmaması ihtimalini düşünmüyorum hiç.
Olacak çünkü.

Çok inanıyorum.
Siz de bana inanın.
Aklınıza geldiğinde dua edin olur mu?

Bu zaman zarfında blog ile olan ilişkime ara veriyorum. Telefonum var, sosyal medyada kafa dağıtmak için yeterli. Doğal olarak uzağım bir süre daha. Kimse ölmüyo muhtemelen bensizlikten ama durumu paylaşmak istedim, böyleyken böyle. Kendim için bunu yapmak zorundayım.

Hepinizi seviyorum. Blogumu seviyorum. Seslerini duyup,oyunculuklarını izledikçe mutlu olduğum SBSV ekibini seviyorum. Pes etmemem için sürekli destek olan insanları seviyorum.

Biraz sıkıntı,biraz stresten sonra her şey çok güzel olacak.

Görüşürüz... :)


2 yorum:

  1. özleniceksinn:( Kendine çok iyi bak! :)

    YanıtlaSil
  2. Her sey çok güzel olacak sütlü Kurabiyem bu zorlu süreçte de sonrasındaki harika günlerde de hep birlikte olucaz İnşallah :) İstanbulu tekrar fethedicez her şeyin çok güzel olması dileğiyle ikimiz için de hoş geldin "son sinif" kim olduğumu anladin ama yinede Ben Cansuu :))

    YanıtlaSil