31 Ocak 2014 Cuma

Mesela bu yazıyı okuduğun için mutlu ol, gülümse istiyorum...

Sen renkli saç uçları istiyorsun ama kendi yıpranmış gibi görünen doğal saçlarının farkında değilsin. 

Koyu göz rengini sevmiyorsun, ama mavi gözle gören birinden daha iyi şeyler görüyorsun belki? 

Yeni model telefonlara özeniyorsun belki ama üstüne bir sürü çıkartma yapıştırdığın şirin telefonunun farkında değilsin. 

Kilonu sevmiyorsun belki, ama fikirlerin zayıf birinden daha güzel inan bana. 

Bir sürü tişörtüm olsun renkli diyorsun, ceketlerim olsun diyorsun ama annenin ördüğü o kazağın farkında değilsin. 

Sen kimseye özenmemelisin, kimse sen değil. 
Bir bak etrafına, seninle aynı fikire sahip biri var mı? Yok. 
Çünkü sen o bir sürü eşyadan, saçtan, dış görünüşten daha güzelsin. 

Sen güzelsin, sen kendinsin, sen birtanesin. 

Aynaya geçip baktığında kendinle gurur duymalısın. 

Mesela bu yazıyı okuduğun için mutlu ol, gülümse istiyorum,belki kimse sevmeyebilir seni,senin güzel olduğuna inanıyorum bunu okuyan kişi SENİ SEVİYORUM.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder