4 Eylül 2013 Çarşamba

iyi ki büyüyoruz,değişiyoruz..

Bir iki gün önce yaşadığımız bir olay ve ardından ulaştığımız sonuçtan bahsetmek istiyorum. 
Bilgisayarda dolanırken,birden Göksen'in eskiden bana attığı kayıtları gördüm. 
O kadar uzun zaman olmuş ki... 
Merakla açtım ve dinlemeye/izlemeye başladım. İzledikçe gülme krizlerine giriyorum tabii. Hemen Göksen'e attım dosyaları.

Ve onun mesajı şöyleydi:

"Birkaç dakika önce dinledim ve dakikalardır inanılmaz sularda dalmış düşünüyorum. Yakınımızdaki insanların değişmesinden yakınırken, göz ardı edilemez bir hızda bizler de değişiyoruz. Ne kadar tuhaf! Daha bir kaç ay önce yaşanmış bir anımızı dahi gülerek,utanarak hatırlıyoruz.. O zamanlar normal gelen şeylere şimdi bambaşka bir gözle berbat bir şeymiş gibi bakıyoruz. Bazen, o günleri yaşamamış olmayı bile diliyorum. Her geriye dönüp baktığımda, içimden "bu ben miyim? onları yaparken içimde başka biri olmalı!" diye geçirmeden edemedim. 
Şu anki benle o zamanlar ki ben arasında inanılmaz derecede yüksek bir dağ var. Gerçekten. Yıllar önce yaptığım bir ses kaydını dinlediğimde,bir bestemi dinlediğimde ya da herhangi bir yazımı okuduğumda o an hepsini imha etmek geliyor içimden. Anıları anımsamanın güzelliği bir anda yok oluyor.. Yaşadığım değişimi hayretler içerisinde izliyorum,ve tuhaf hissettiriyor. Ve son olarak, o kayıtları hemen yok ediyorsun küçük fare!"

:)

Aslında öyle bir bahsetmişiz ki.. Hayır, ses kayıtları,videolar o kadar berbat değildi. Ama farklıydı. Şuan ki bizlerin yapamayacağı tarzda şeyler... Tuhaf şarkı sözleri gibi :)

Komik bir anı olması açısından iyi aslında ama o anlarla yüz yüze kaldığımızda feci şekilde utanıyoruz! Test ettik onayladık!

ve anladık ki, bizler iyiki büyüyoruz..iyiki değişiyoruz..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder