24 Ekim 2012 Çarşamba

Sevgiliii Günlükkk

 Biz senle ne zaman tanıştık hatırlıyo musun? 9 yaşımdaydım. Cedric kadar hemen hemen.İlerde okuyacağım ve güleceğim diyordum. Öyle kandırmışlardı çünkü. "Birgün bu yaşadıklarını düşünüp gülceksin." diyorlardı. Hiç öyle olmadı. Hala bazı yazılarımı okuduğumda boğazım düğümleniyo, gözyaşlarımı tutamıyorum. Yazdım, yazdıkça büyüdüm. Büyüdükçe daha güçlü yazdım.

Ve ben hala yazıyorum.Yazacağım...Yazmak istiyorum.
Çünkü bazen,sadece yazarak anlatabiliyorsun.
Günlük tutmayanlara üzülüyorum.
Dertleri,sevinçleri,heyecanları,hayatının her anını paylaşacağı,hiç sıkılmayacak bir şey olmalı hayatta...
İşte o şey, benim için;günlük..
Günler akıp giderken,ve bazı şeyleri unutmamak için, gerçek bir sırdaşa ihtiyacınız varsa,size de günlük tutmayı öneriyorum sevgili dostlarr:)

görüşürüz..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder